Pisanie prac. Ranking serwisów

Gold medal. Champion trophy award and ribbon. Prize in sport for winner on blue shirt background

Postanowiliśmy na nie uzyskać odpowiedź i podzielić się nią z wami. W tym celu przez ostatnie pół roku przeprowadziliśmy szczegółowe badania, szukaliśmy i analizowaliśmy opinie krążące w internecie. Podawaliśmy się za klientów, ocenialiśmy jakość usługi, kompetencje osób pracujących na infolinii, przeanalizowaliśmy umowy i zasady płatności. Za każdą rzecz przyznaliśmy od 0 do 100 punktów.

Strona internetowa

Ocenę serwisów oferujących pisanie prac zaczęliśmy od oceny ich stron internetowych. Strona internetowa to wizytówka firmy. Jej jakość mówi o tym jakie podejście ma firma do klienta. Jeżeli serwis posiada dopracowana wizualnie i technologicznie stronę internetową, znaczy że zależy mu na dobrym postrzeganiu przez klientów. Nasz wniosek jest jeden, dobrej jakości strona oznacza serwis, który podchodzi poważnie do swoich działań i raczej nie zniknie z rynku. NIkt nie inwestuje w stronę, aby zaraz ją zamknąć.

Za stronę www serwis mógł uzyskać 100 pkt. :

  1. 0-25 punktów za wrażenia wizualne
  2. 0-25 punktów za dostosowanie strony do urządzeń mobilnych
  3. 0-25 punktów za kompleksowość informacji na stronie
  4. 0-25 punktów za pełne dane kontaktowe na stronie 

Serwis należy do legalnie działającej firmy

Za ten punkt każdy serwis mógł otrzymać do 100 punktów lub je stracić. 

W naszym serwisie pracowaliśmy firmy zarejestrowane w Polsce, ze względu na bezpieczeństwo ewentualnych transakcji, legalność ewentualnego zatrudnienia redaktorów. Punkty były przyznawane były w następujący sposób:

  1. jednoosobowa działalność gospodarcza w Polsce +50 pkt
  2. spółka z o.o. zarejestrowana w polsce +100 pkt
  3. działalność gospodarcza w innym kraju UE +25 pkt
  4. działalność gospodarcza w raju podatkowym – 100 pkt

Jakość obsługi klienta

W tym punkcie ocenialiśmy rzetelność i kompleksowość uzyskanych informacji droga mailową i telefoniczną. Sprawdzaliśmy czy informacje ze strony pokrywają się z informacjami przekazywanymi przez pracownika. Zbadaliśmy także możliwość uzyskania wyceny naszego zlecenia w rozmowie telefonicznej i droga mailową.  W tej kategorii punkty były przyznawane w następujący sposób:

  1. jakość przekazywanych informacji 0-100 pkt
  2. szybka ocena telefoniczna 0-100 pkt
  3. czas odpowiedzi na e-mail 0-100 pkt
  4. czy zawsze udało się dodzwonić na infolinię – 0-100 pkt

Ochrona prawna

W tym punkcie sprawdzaliśmy:

  1. czy serwis podpisuje umowę z klientem ( od -100 pkk za brak umowy i 100 pkt jeżeli umowa jest)
  2. poziom skomplikowania umowy ( 0-100 pkt)
  3. przekazanie majątkowych praw autorskich (0 lub 100 pkt)
  4. płatność ratalna dla pracy do 100 stron ( 25 punktów za każdą ratę)

Ocena zamówionych tekstów

Zamówiliśmy krótkie teksty o objętości do 5 stron i poddaliśmy je ocenie:
a. terminowość – 100 pkt lub – 25 pkt za każdy dzień opóźnienia

b. język tekstu: – 0 – 100 pkt

c. raport plagiatowy (zaakceptowaliśmy do 20 %) +10 punktów za każdy 1% poniżej tego progu oraz – 10 pkt za każdy 1% powyżej tego porgu

d. merytoryczność dostarczonego tekstu 

zmieszczenie się w limicie oraz – 25 pkt za każde dodatkowe 5%. 

Podsumowanie

Miejsce 1.  Centrum Opracowań naukowych

 pomoc w pisaniu prac magisterskich, licencjackich, inżynierskich i zaliczeniowych

Centrum Opracowań Naukowych

www.centrumopracowan.pl

Miejsce 2. Pomocnik Studenta

pomoc w pisaniu prac magisterskich i licencjackich 

Pomocnik Studenta

www.pomocnikstudenta.pl

Miejsce 3. MGR Consulting 

MGR Consulting

www.mgrconsultimg.pl

Rekomendowane artykuły