Postanowiliśmy na nie uzyskać odpowiedź i podzielić się nią z wami. W tym celu przez ostatnie pół roku przeprowadziliśmy szczegółowe badania, szukaliśmy i analizowaliśmy opinie krążące w internecie. Podawaliśmy się za klientów, ocenialiśmy jakość usługi, kompetencje osób pracujących na infolinii, przeanalizowaliśmy umowy i zasady płatności. Za każdą rzecz przyznaliśmy od 0 do 100 punktów.
Strona internetowa
Ocenę serwisów oferujących pisanie prac zaczęliśmy od oceny ich stron internetowych. Strona internetowa to wizytówka firmy. Jej jakość mówi o tym jakie podejście ma firma do klienta. Jeżeli serwis posiada dopracowana wizualnie i technologicznie stronę internetową, znaczy że zależy mu na dobrym postrzeganiu przez klientów. Nasz wniosek jest jeden, dobrej jakości strona oznacza serwis, który podchodzi poważnie do swoich działań i raczej nie zniknie z rynku. NIkt nie inwestuje w stronę, aby zaraz ją zamknąć.
Za stronę www serwis mógł uzyskać 100 pkt. :
- 0-25 punktów za wrażenia wizualne
- 0-25 punktów za dostosowanie strony do urządzeń mobilnych
- 0-25 punktów za kompleksowość informacji na stronie
- 0-25 punktów za pełne dane kontaktowe na stronie
Serwis należy do legalnie działającej firmy
Za ten punkt każdy serwis mógł otrzymać do 100 punktów lub je stracić.
W naszym serwisie pracowaliśmy firmy zarejestrowane w Polsce, ze względu na bezpieczeństwo ewentualnych transakcji, legalność ewentualnego zatrudnienia redaktorów. Punkty były przyznawane były w następujący sposób:
- jednoosobowa działalność gospodarcza w Polsce +50 pkt
- spółka z o.o. zarejestrowana w polsce +100 pkt
- działalność gospodarcza w innym kraju UE +25 pkt
- działalność gospodarcza w raju podatkowym – 100 pkt
Jakość obsługi klienta
W tym punkcie ocenialiśmy rzetelność i kompleksowość uzyskanych informacji droga mailową i telefoniczną. Sprawdzaliśmy czy informacje ze strony pokrywają się z informacjami przekazywanymi przez pracownika. Zbadaliśmy także możliwość uzyskania wyceny naszego zlecenia w rozmowie telefonicznej i droga mailową. W tej kategorii punkty były przyznawane w następujący sposób:
- jakość przekazywanych informacji 0-100 pkt
- szybka ocena telefoniczna 0-100 pkt
- czas odpowiedzi na e-mail 0-100 pkt
- czy zawsze udało się dodzwonić na infolinię – 0-100 pkt
Ochrona prawna
W tym punkcie sprawdzaliśmy:
- czy serwis podpisuje umowę z klientem ( od -100 pkk za brak umowy i 100 pkt jeżeli umowa jest)
- poziom skomplikowania umowy ( 0-100 pkt)
- przekazanie majątkowych praw autorskich (0 lub 100 pkt)
- płatność ratalna dla pracy do 100 stron ( 25 punktów za każdą ratę)
Ocena zamówionych tekstów
Zamówiliśmy krótkie teksty o objętości do 5 stron i poddaliśmy je ocenie:
a. terminowość – 100 pkt lub – 25 pkt za każdy dzień opóźnienia
b. język tekstu: – 0 – 100 pkt
c. raport plagiatowy (zaakceptowaliśmy do 20 %) +10 punktów za każdy 1% poniżej tego progu oraz – 10 pkt za każdy 1% powyżej tego porgu
d. merytoryczność dostarczonego tekstu
zmieszczenie się w limicie oraz – 25 pkt za każde dodatkowe 5%.
Podsumowanie
Miejsce 1. Centrum Opracowań naukowych
Miejsce 2. Pomocnik Studenta
Pomocnik Studenta
Miejsce 3. MGR Consulting
MGR Consulting